blog modowy follow me

Follow me... sportowa elegancja | blog modowy

11:50Hypnotizing Fashion


Follow me, you can follow me... Ach uwielbiam tę piosenkę...

Hej Kochani ! 

Tym razem styl, który można określić jako sportowa elegancja. Trend, który osobiście uwielbiam, zarówno u kobiet jak i u mężczyzn. Hmm.. może nawet zwłaszcza u mężczyzn ;> 

Co charakteryzuje taki look? Połączenie wygody i sportowych ubrań z eleganckimi. Zobaczcie nawet na moją dzisiejszą stylizację. Gdyby zamiast bluzy założyć inną bluzkę i szpilki, look byłby raczej w stylu glamour. Ale to właśnie sportowe buty i jeden element garderoby sprawiły, że stylizacja jest sportowa i niezobowiązująca. Jednak chyba nie brak w niej kobiecości? Możecie dowolnie kombinować. Ze stylizacjami męskim jest tak samo. Fajne sportowe buty założone nawet do casulowego garnituru , bądź samych spodni lub marynarki, wyglądają mega. Jednak warto wybrać inny model niż taki typowo do biegania czy na siłownię. Ja swój znalazłam. Jestem totalnie zakochana w moich nowych butach Nike na niewielkiej koturnie. Postanowiłam założyć do tego upolowaną w second handzie za kilkanaście zł (!) oryginalną bluzę YSL. Męska bo męska, ale ja lubię męskie ubrania... Czuję się w nich właśnie bardzo kobieco.. ;)  
Elegancji w tym wszystkim mają dodawać okulary, koniakowa kurtka skórzana, a także torebka kopertowa. 
Niby misz masz.. ale wszystko się zgrywa, bo jest w podobnej tonacji.

Udanego weekendu :*
Pola
ps. a tak przy okazji... Follow me, you can follow me... on Instagram ;)
hypnotizing_fashion Więcej prywatnych zdjęć itp. ;)



OOTD | STYLIZACJA
leather jacket | kurtka skórzana - Michael Kors americanoutlet.pl
 sweatshirt | bluza - YSL Yves Saint Laurent (vintage/ second hand)
loose pants | spodnie - h&m
watch | zegarek - QQ SMILE timetrend.pl 
purse | kopertówka - Versace (tk maxx)
ceramic ring | ceramiczny pierśconek - sentiell.com
sunglasses | drewniane okulary - glamglasses.pl
snekerasy | Nike dunk high - butsklep.pl















I tak mały prezencik walentynkowy dla Was ;* 
Jak wyszło zobaczcie na instagramie :  hypnotizing_fashion



You Might Also Like

25 Comments

  1. Zestaw jest idealny, a okulary zabójcze!

    www.fashionmint.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚWIETNY LOOK. UWIELBIAM TAKIE KOLORY

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz obłędnie !!
    Zdradź sekret Twoich włosów... za każdym razem czaruja objętością i ułożeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo :* Chyba mam dość gęste z natury, ale na przykład używam zamiast pianki, kremu do stylizacji. Dzięki temu wg mnie są bardziej miękkie i dobrze się układają:) Pozdrawiam Pola

      Usuń
    2. Dziekuje bardzo :* Chyba mam dość gęste z natury, ale na przykład używam zamiast pianki, kremu do stylizacji. Dzięki temu wg mnie są bardziej miękkie i dobrze się układają:) Pozdrawiam Pola

      Usuń
  4. Uwielbiam Twój styl! <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz jak zawsze cudownie;) śliczne masz okulary:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Cool look! www.elationofcreation.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja lubię tę sportową elegancję zwłaszcza u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. spodnie <3

    cvssai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja MEGA! A w tej męskiej bluzie na prawdę super wyglądasz:) Ja też ostatnio upolawałam w SH męską rzecz dla siebie:D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealnie :-)
    Zazdroszczę łupu z second handu.
    http://ladycrazyloop.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Cool outfit, I love the style and the location!
    xo, Alessia

    www.fleurdhiver.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, super portki masz!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie wstyd Ci nosić podróby ? i Ty nazywasz siebie "blogerką modową" ? co za cięzki dramat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie wstyd Ci pisać bzdury wyssane z palca? :) ŻADNA z prezentowanych rzeczy nie jest podróbką... każda z nich jest podpisana skąd pochodzi.. trochę spostrzegawczość i znajomości tematu ;)

      Usuń
  14. Bardzo ciekawa stylizacja :* tak samo jak ty wykorzystuje rzeczy z lumpeksow. Czasami mozna znaleźć tam naprawde świetne skarby.
    Gorąco pozdrawiam
    Martyna z http://mdzej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz! Bardzo mi się podoba Twoja propozycja :-) Bluza genialna!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. No i wreszcie dotarłam też na Twojego bloga;) Look jak dla mnie jest genialny!! Miałaś niesamowite szczęście z tą bluzą, oby więcej takich łupów:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz nieprzecietna urode. Cos jest w niej takiego intrygujacego :)
    Zapraszam tez na mojego bloga, fotograf wykonal naprawde swietne zdjecia! violaroth.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna jest ta kopertówka! Już wiem do czego by mi pasowała!

    OdpowiedzUsuń
  19. stylowka jak najbardziej o. nie mniej jednak kurtki z owieczek maja w sobie to cos poelcam sprawdzic
    http://owczyser.com.pl/ekologiczny-wypas-owiec/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super okulary. Bardzo się mi podobają :D. Też bym sobie takie kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczna kreacja, kolorystyka cudowna :) aż chce się ruszyć na zakupy. Ostatnio dorwałam kilka kodów rabatowych, więc chyba czas na wycieczkę do galerii.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze komentarze :) Staram się odpowiadać na wszystkie Wasze pytania, również od osób bez konta <3

Thank You for all comments ! :) If You like my blog, pls follow and add comment . :)

recent posts

Obserwatorzy

Formularz kontaktowy